راه شب
راه شب

گامى در جهتِ شادى


سفری بازنگشتنی......

سلام...

احساس می کنم برای آخرین باره که دارم می نویسم....

یه چیزی تو وجودم بهم میگه این آخرین سفره...آره آخرین سفر!!!!

فردا دارم باهمه ی دوستام میرم جنوب!فکر می کنم قراره بمیرم یعنی فکر که نه،میشه گفت به یقین تبدیل شده.....

دیشب یه خواب خیلی خوب دیدم بااون خواب دیگه نه از مرگم نه از هیچی دیگه نمی ترسم......

امروز تک تک خیابونای شهرمونو دور زدمو تو همه کوچه پس کوچه هایی که خاطره داشتم قدم زدمو باهمه چیز خدافظی کردم....

نمیدونم بعد از مرگم در موردم چی میگن....نمیدونم خوب میگن؟بد میگن؟؟؟فقط میدونم از صبح تا حالا فکر اعضای خونوادمو فامیلامو و....بعد از مرگم بررسی کردم....

چه خوب چه بد هرچی حقه بگن نه کمتر نه بیشتر!!!من شخصا اعلام می کنمنه تنها  از کسی که چیزی رو در مورد باچشای خودش ندیده و نشناخته در مورد من قضاوت یا فکری کرده یا حرفی زده رو نمی بخشم بلکه همه ی گناه های من بر گردن اون!مشغول الضمه ی من باشه!

هیچ شبی رو تو عمرم مثل امشب ندیده بودم....

نمیدونم چی شده که تو دلم هنگامه ای...دیشب خواب بابابزرگ خدابیامرزمو میدیدم که با لبخند میخواست دستمو بگیره و با خودش ببره منم داشتم میرفتم که دستشو بگیرم.......بعد از اون یه خواب خیلی خوب دیگه ای دیدم که زیاد یادم نمونده چی بود فقط میدونم حسو حال خیلی خوبی داشتمو آخر اون خواب از دست یه آقایی یه کاسه آش رشته گرفتم!

اگر من مردم خیلی حرفا تو دلم بود که بزنمو نزدم.....خیلی حرفایی که تو دلم بودو بغضش تو گلوم سنگینی می کرد....ولی همیشه چشامو بروی همه چی بستمو نذاشتم هیچ وقت لبخند از چهرم محو شه!!!دوستام فک میکنن من خوشبخت ترین دختر دنیام فک میکنن چون من همه چی دارمو....حتما خیلی خوشبختم!فک میکنن چون همیشه لبخند رو لبامه و میخندونمشونو نمیذارم کسی روحیش گرفته باشه حتما من خودمم خیلی خیلی بی غمو شادم...

ولی نمیدونن مشکلات سراغ همه میاد!بلااستثنا!

ولی بستگی داره چجوری به زندگی نگاه کنی....درک این جمله خیلی سخته!هرکسی نمیتونه درکش کنه....

همیشه یادت باشه برای هر چیزی 2انتخاب داری!!!همیشه به خودت بگو اگر من کمی بهتر بودم حتما 2قلو می شدم!

دوستای من نمیدونن من صبح که از خواب بیدار می شم باخودم میگم ببین مریم تو 2تا انتخاب داری:1.شاد باشی2.غمگین باشی و گزینه ی اولی رو انتخاب می کنم!

نمی دونن وقتی چهره ی غمگین اونا رو میبینم باخودم میگم 2تا انتخاب داری:1.بری نزدیکترو یکاری کنی خنده بیاد رو لباشو شاد شه2.بی اعتنا از کنارش بگذری و گزینه ی اولی رو انتخاب میکنم.....

همیشه به هرچیزی رسیدی برای خودت 2تا راه ایجاد کن 2زاویه،2دید،2دیدگاه،2نگرش،2تا راه تلخو شیرین.....

دیگه نمیدونم......

اگر تا یکشنبه وبمو آپ کردم یعنی زنده ام اگر نکردم بدونید از زندگیو آدماشو....راحت شدم!!!



نظرات شما عزیزان:

یه تنهای ...
ساعت2:06---12 بهمن 1390
پس بیا تونظرات من بنویس. کی بوده.اخه این دم اخری دلوومنمیاد ندونم کی بوده. جون من.
پاسخ:اولا که اسمتون همون یه بنده خدا باشه که بفهمم شمایی جناب مانکن آقا!دوما که بیخیال مهم نیست بدونید!سوما که وبلاگ مدرسه ما به دلیل بی فرهنگی و بی جنبگی شدید میبدی ها مخصوصا بچه های مدرسه شما حذف میشه!!!


یه بنده خدا!!!!!!
ساعت17:47---11 بهمن 1390
خودت فهمیدی خداییش چی جواب دادی؟؟؟یکبار بخون اون نظر بالایی رو>!!!!!!!!!! اینم روده کندی. گمون کنم واسه یکی دگه داشتی منوشتی اومدی اینجا نوشتی. بی هوا . اون پسره کیه؟ کجا چچی؟مگم که باید بری روانشناس!!!!!!
پاسخ:شما گفتی مشکل داری باید بری روانشناس منم براتون اونا رو نوشتم و گفتم یه حرفی پشت سرم در آووردن که اگه اون پسته همه رو برق میگیره مارو چراغ موشی رو بخونید متوجه میشید!بخدا خیلی میبدیا بی فرهنگو پست هستن!هرچند خودمم میبدیم!!اون پسره رو که بیخیال کیه مهم اینه که من چقدر بدبختم.....اون پست رو بخونید متوجه میشید فقط لطفا گیر ندید که اون پسره کیه!آخه هزار نفر تو خصوصی ازم پرسیدن!


یه بنده خدا!!!!!!
ساعت14:17---8 بهمن 1390
زنده ای پس. چون نظرو تایید کردی . دیدی نمردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حیف شد کاشکی میمردی!!!!پاسخ:سلام من شنبه رسیدم!!!سعادت نداشتیم بمیریم دیگه چیکار کنیم!;-))

یهنده خداا
ساعت13:55---5 بهمن 1390
با باتو دگه کی هستی؟؟؟مش؟!!!!!!!!همرو کند شدهم نراحت شدم)دودیدگاه خودت!(چده تو؟؟؟؟؟؟؟گمونکنماز خودت هم شک داری فک فک مکني هم به تو شک دارند . به نظر من يه روانشناس برو . بي شخوي مگم
پاسخ:نمیدونم،شاید!!نمیرم ولی اگه یوقت نیاز شد میرم!!!نه آخه شما که خبر ندارید یه اتفاقات خیلی بدی واسه من افتاده اگه اون پست همه رو برق میگیره مارو چراق موشی رو نگاه کنید تاحدودی متوجه میشید!!!اگه بفهمید اون پسره که میگن من باش دوستم کیه ایندفه جدی جدی رودت کنده میشه!!!!!!من بابابت این قضیه خیلی زجر کشیدمو روحیم خراب شد.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:,

|
 


به وبلاگ شخصى من خوش آمدید! دیدیم جاده گلی زندگی خیسه خواستیم ما هم ردپا بذاریم...
raheshab2012@gmail.com

 

مريم

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان راه شب و آدرس raheshab.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عشق جالب!!
شب زده
زخم قلم
دوست جون جونی من
یور پاتوق،پاتوق ستاره آسمان
بهترین لحظات را با ما تجربه کنید
هر مدلى كه بخواى،لباس،ارايش...
راه بى پايان
بهترين سايت مشاوره
راه شب
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

یه کلام از مادر عروس
یکی از این جملات را انتخاب کن
گاهی....
یه مشکلی پیش اومده........
خیالت راحت....
از دوستم..
سلام!امروز من 3روزمه....
سفری بازنگشتنی......
خداجونم تا فردا صبح!
جدیدترین شعر سهراب
نگاه خداجونمون....
آغوش تو مهربونم....
یار همیشگی من....
اینم واسه تو ...دوست دارم
مخصوص....
تقدیم به بهترین کس زندگیم ....
یکی از گل خشکلای کلاسمون
وقتی دخترا به سربازی میرن!
روز نوشت...
آرزوی بچگی....

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 60498
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 60498
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید